استاد حسین کربلایی علی


به جامعه ی ادبی ایران به خصوص به کرمانی های عزیز تسلیت عرض مینمایم.

چه سخت است از دست دادن بزرگ مردی بلند مرتبه و عالی رتبه و در عین حال فروتن و خاکی >استادی از جنس نور .

دکتر حسین کربلایی علی یکی از بزرگترین اساتید ادبیات کشور استادی که هزاران شاگرد از معرفت و  توان بالای او در فهم مطالب و انتقال انها سخن میگویند .بزرگ مردی که علاوه بر علم به ما معرفت و انسانیت را اموخت و ناشناخته بود برای همه کسانی که باید او را در جایگاه اصلیش اکرام میکردند .چیزیکه برای تمام افرادی که کوچکترین برخورد را با ایشان داشتند واضح و روشن میباشد اینست که هیچکس توان جایگزینی ایشان را ندارد .

متاسفم برای کشور و شهرم که از بتانسیل چنین افرادی استفاده نمیکند تا علم و معرفت و عشق به زندگی و امید انطور که شایسته هست رشد کند  .

متاسفم برای شهرم و متاسفم برای کشورم که به جای انکه از توانایی های چنین افرادی استفاده نماید انها را خانه نشین میکند .

استاد حسین کربلایی علی تو همیشه ماندگاری .تو تنها استادی بودی که دیدگاهمان را نسبت به دنیا عوض کردی و عشق و انسانیت و معرفت واقعی را به ما اموختی .هنوز نطقت و بیان دلنشینت در همه ی مراحل زندگی توشه ی راهمان است .

نوشته شده توسط مهندس محمد رضا رحیمی

 

 

 

 


محمد رضا رحیمی پور معرفت ,حسین ,کربلایی ,افرادی ,استادی ,حسین کربلایی ,متاسفم برای ,چنین افرادی ,افرادی استفاده ,دکتر حسین ,چنین افرادی استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان نگاهی نو شرکت تولیدی سپهر سداد جام جم( شرکت پایا کیسه) علمی و آموزشی اوج دانش خرید اینترنتی یاس دی ال پی سی بهترین سایت شهر جدید گلبهار (شهرستان گلبهار) دانلود فایل های کمیاب