در گذشته‌ی نه‌چندان دور، شاید تا همین دو دهه پیش در ایران، برای ثبت اطلاعات مربوط به ساعات کار نیروی انسانی از کارت‌هایی استفاده می‌شد که شامل جداولی برای ثبت روزهای هفته، تاریخ و ساعت بودند. برای هر یک از کارکنان یک کارت در نظر گرفته می‌شد و ساعات ورود و خروج او روی آن کارت به صورت دستی نوشته می‌شد. کارت‌ها در تابلوی فلزی‌ای جای می‌گرفتند که روی دیوار ورودی محل کار نصب می‌شد و نزدیک آن مسئول ثبت ساعات کار کارکنان حضور داشت که ساعت و روز ورود یا خروج هر کارمند را روی کارت او نوشته و سپس کارت را داخل تابلوی فلزی و در جای مخصوص خود قرار می‌داد.

دستگاه‌های حضور و غیاب کامپیوتری

۱- دستگاه حضور و غیاب کارتی

دستگاه حضور و غیاب کارتی دستگاهی است که با استفاده از یک کارت که در اختیار هر کارمند قرار می‌گیرد، ورود و خروج او و ساعات کاریش را ثبت و گردآوری می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب کارتی بارکدی

برای استفاده از این دستگاه به هر یک از کارمندان کارتی داده می‌شود که دارای یک بارکد یکتا ست. این نوع دستگاه حضور و غیاب، دارای ریدری است که درواقع نوعی بارکدخوان بوده و هنگام تماس بارکدِ کارتی که در اختیار کارمندان قرار گرفته، ساعات ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کند. این نوع دستگاه اگرچه از جمله دستگاه‌های ابتدایی‌حضور و غیاب است، با این حال هنوز هم، معمولاً همراه با یک سیستم جدیدتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه حضور و غیاب کارتی مغناطیسی

برای استفاده از این دستگاه نیز همانند دستگاه حضور و غیاب بارکدی به هر یک از پرسنل کارتی اختصاص داده می‌شود که این بار دارای نواری مغناطیسی است. با کشیدن کارت به کارت‌خوان مغناطیسی، ورود یا خروج کارمند در دستگاه ثبت می‌شود. کارت و کارت‌خوان مورد استفاده در این نوع سیستم حضور و غیاب شباهت بسیاری به کارت‌های اعتباری و کارت‌خوان‌هایی دارد که امروزه برای کالاهای مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه نیز اگرچه سیستمی قدیمی دارد اما همچنان، معمولاً همراه با یکی از دیگر روش‌های جدیدتر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه حضور و غیاب کارتی بدون تماس

در این سیستم حضور و غیاب نیز هر کارمند دارای کارتی مختص به خود است. در این دستگاه حضور و غیاب نیازی به تماس کارت با کارت‌خوان نیست و با قراردادن کارت در حدود ۱۰ سانتی‌متری کارت‌خوان، ساعت ورود یا خروج کارمند در دستگاه ثبت می‌شود.
 

آشنایی با مچ بند استخری | قفل کمد استخر

در مورد مچ بند استخری و قفل کمد استخر بیشتر بدانیم – در تعریف مچ بند استخر باید بگوییم که این اصطلاح در واقع به منظور استفاده برای قفل هایی می باشد که برای کمد استخری یا هر کمد شخصی در باشگاه ها و سالن های ورزشی و حتی سازمان ها و ادارات و آزمایشگاه ها و بیمارستان ها و . . . مورد استفاده قرار می گیرد تا برای این منظور تمامی کمد ها دارای یک کلید شخصی باشند و مراجعه کننده بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای، وسایل اش را در کمد استخر یا قفسه های مربوطه با خیال اسوده بگذارد. در تعریف دقیق تر این نوع مچ بند ها باید بگوییم که این نوع مچ بند و کلید الکترونیکی که به مچ بند استخری نیز معروف هستند دقیق مانند ساعت هوشمند عمل می‌کند و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند. آنتن موجود در مچ بند های باشگاهی دور تا دور مچ بند را احاطه می کنند و به وسیله القاء امواج اطلاعات را به صورت کامل به بی سیم منتقل می کند. و این که مچ بند های استخری از امنیت بالایی برای دریافت و ارسال اطلاعات برخوردار می باشند.

مچ-بند-استخر-مچ-بند-سلامت-هوشمندانواع قفل کمد استخر و مچ بند استخری

قفل کمد استخر و مچ بند استخری، علاوه بر این که دارای تنوع رنگی بسیار جالبی هستند و در شکل های مختلفی تولید و عرضه می شوند و از آن ها می توان که متناسب با سلیقه و نوع کاربری شان استفاده کرد. مچ بند فنری : دسته این نوع مچ بند ها از نوع فنر می باشد که در دست جای می گیرد. که برای ورود و خروج و همچنین کنترل گیت ها به همراه قفل کمد استخر استفاده می‌شود. مچ بند استخر سیلی : یکی از مچ بند هایی که برای ورود و خروج و همچنین قفل کمد استخری از آن استفاده‌ می شود جنس این مچ بند ها سلیی می باشد. مچ بند استخری ساعتی : این مچ بند مانند یک ساعت هوشمند است. که می توان از این این مچ بند برای وردی گیت ها با امکان شارژ مجدد استفاده کرد از این نوع مچ بند استخری می توان در مکان های مختلف ورزشی استفاده کرد. مهم ترین مزایای مچ بند استخری | قفل کمد استخری با توجه به این که در دنیای مدرن امروزی استفاده از تجهیزات و امکانات بسیار گسترده شده است و در واقع حرف اول را می زند از همین رو مچ بند استخر با استقبال بسیاری روبه رو شده است و به دلیل استفاده آسان و عمر بالایی که دارند بیشتر ارگان ‌ها و باشگاه ها از این مچ بند ها استفاده می کنند. برای اماکنی مثل هتل ها یا باشگاه های ورزشی دادن این نوع خدمات و امنیت به مشتریان می تواند که باعث جذب مشتریان بیشماری شود زیرا برای همه افراد امنیت بسیار مهم و ضروری می باشد پس می توان که با ارائه خدمات نوین مشتریان بیشتری را جذب و از اقتصادی رشد زیادی کرد علاوه بر این مهم ترین مزایای مچ بند استخری عبارتند از : * در برابر ضربه ، آب و موارد دیگر مچ بند استخری مقاوم است و دارای طول عمر بالایی می باشد. و با توجه به این که انعطاف پذیری بالا و وزن سبکی دارند مواد بکار رفته در مچ بندهای باشگاهی طوری است که دست شما را آزار نمی دهد * این مچ بند ها از نظر تنوع رنگ دارای تنوع بسیار بلایی می باشند و در رنگ هایی مثل قرمز، صورتی ،زرد، نارنجی ، آبی و …. * مچ بندهای استخری ضد باکتری و ضد حساسیت می باشند. که با استفاده از این مچ بند ها علاوه بر زیبایی می توانید که امنیت را نیز برای خود به ارمغان بیاورید. * مچ بند استخری دارای چراغ نمایشگر عملکرد سیستم می باشند. * می توانید کد های مچ بند استخر را بدون نیاز به رایانه‌ تغییر دهید.  

معرفی دستگاه تشخیص چهره: R ch

  با حساس شدن وضعیت امنیت در جهان امروز، بسیاری از دولت ها در حال حاضر در زمینه امور امنیت شهروندانشان، سرمایه گذاری های فراوانی در زمینه بهبود کیفیت کنترل و امنیت می کنند. در بعضی از محیط هایی که نیازمند امنیت بالایی هستند، اجرا و استفاده از تکنولوژی بیومتریک” کاملا ضروری است. چون از تكنولوژی تشخیص چهره در این محیط ها بدلیل عدم درگیری نزدیک با افراد و شناسایی سیستم حتی در فواصل نسبتا دور، براحتی می توان استفاده کرد. این تکنولوژی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم ها جهت این امر در آینده است. در گذشته تکنولوژی های مشابه ، که توسط PC ها کنترل می شدند، بسیار گران بودند. اما خوشبختانه با تجربه اندوخته شده تکنولوژی بیومتریک در ۲۰ سال گذشته، مجموعه تایگر اولین دوربین HD IP Camera با کیفیت بالا و هوشمند را ارائه کرده است. این دوربین از ماژول های تشخیص چهره و الگوریتم های پیشرفته ای جهت تشخیص در مسافت های دور، استفاده کرده و حتی با استفاده ازIR Lamp براحتی می تواند روز یا شب بودن را تشخیص دهد. این دوربین را می توان جهت تشخیص چهره افراد بجای استفاده از کارت شناسایی در ورودی ها یا خروجی های مکان های عمومی بکار برد. پشت دوربین یک صفحه نمایش رنگی با کیفیت و وضوح بالا جهت نمایش چهره افراد، اطلاعات هر کدام و همچنین نمایش مانیتورینگ هم زمان، قرار دارد. سیستم این دوربین می تواند جهت کاهش فشار بر روی نرم افزار و کامپیوتر، امور ثبت، شناسایی چهره و ذخیره سازی داده های مربوطه را در حافظه خود نگه دارد و از طرفی اپلیکیشن های چند کاناله براحتی بدست آورد. این دوربین می تواند TF Card، دوسره audio و خروجی آلارم را پشتیبانی کند. علاوه بر فعالیت ها و تلاش های دولت ها جهت شناسایی تروریست ها و خلافکاران استفاده از دستگاه تشخیص چهره در امور مالی و و نیز میسر است. اپراتورها می توانند مشتریان را بر اساس وضعیت مالی شان تحلیل کنند. ندگان می توانند لیستی از چهره افراد VIP و یا غیرمجازبه ورود، ایجاد کنند. به این صورت که افراد غیر مجاز به محض شناسایی در دوربین، مشخص می شوند. از طرف دیگر بانک ها هم می توانند جهت تشخیص چهره افراد خلافکار از مشتریان، از آن استفاده کنند. همچنین مشتریان بانک ها نیز از طریق شناسایی چهره جهت سرویس ها و خدمات بانکی، دسترسی به ATM و صندوق های اموال در بانک، قابل تشخیص خواهند بود. در فرودگاه ها و کنترل مرزها هم می توان از این سیستم استفاده کرد که باعث تسریع کار شناسایی افراد، راحتی کار و بالاتر رفتن امنیت می شود.

راهبند

راهبندها موانعی در خیابان‌ها هستند که برای امور عمرانی شهری، کنترل اعتراضات خیابانی، کنترل ترافیک، سرقت و… به کار می‌روند. راهبندهای خودکار، برای بلند کردن بومی سوار بر سیستم استفاده می‌کنند. راهبندها از ضروریات سیستم‌های اتوماسیون پارکینگ می‌باشد. استفاده راهبند در پروژه‌های اتوماسیون پارکینگ موجب ایجاد مانع برقی اتوماتیک درگیت های ورودی و خروجی پارکینگ می‌شود بنابراین می‌توانید مانع عبور و مرور غیر مجاز شوید. به بیان دیگر، نصبراهبند ، از ملزومات کنترلی سیستم اتوماسیون پارکینگ بوده و ضریب امنیت پارکینگ شما را افزایش خواهد داد.   پر مصرفترین راهبند، از نوع بوم دار است. این نوع راهبندها، تیرک دار هستند و در بیشتر ورودی‌های دارای ترافیک تردد زیاد، استفاده می‌شود. از این راهبندها برای جلوگیری از ورود و خروج خودروهای غیر مجاز استفاده می‌شود و مسائل امنیتی مکان مورد نظر، در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند. به بیان شفاف‌تر، این نوع موانع، دوام زیادی در هنگام ضربه نداشته و برای مکان‌هایی که از لحاظ امنیتی حساس هستند باید از انواع دیگر آن استفاده شود یعنی این راهبندها با برخورد خودرو با بوم، شکسته و خودرو می‌تواند عبور کند، البته خودرو نیز خساراتی خواهد دید اما این راهبندها مانع ورود آن نمی‌شوند. در واقع برای مکان‌های نظامی و امنیتی، راهبند ستونی مناسب است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود. برای ساده‌تر شدن کنترل عبور و مرور، این راهبندها را می‌توانید به دستگاه‌های کنترل عبور و مرور، تگ خوان‌ها و کارتخوان نیز متصل کنید تا عبور و مرور مورد نظارت باشد. انواع راهبند راهبندها دارای انواع مختلفی از قبیل راهبندهای ستونی، راهبندهای بازویی، راهبندهای میله‌ای اتوماتیک، راهبندهای زنجیری و . . . می‌باشد. در ادامه انواع مختلف راهبندها بررسی و معرفی می‌شوند. راهبند بازویی راهبند بازویی شامل بدنه اصلی و بازو متصل به آن است. کارکرد مکانیکی این نوع بدین صورت است که بازوی آن بطور خودکار و موتورایز، ۹۰ درجه باز و بسته می‌شود. این نوع راهبندها امنیتی نیستند بلکه فقط برای کنترل تردد استفاده می‌شوند و به لحاظ سایز، برای عرض‌های حداکثر ۸ متر مورد استفاده می‌باشند. خود راهبندهای بازویی موجود در بازار نیز چند دسته، شامل راهبند الکترومکانیک ۲۲۰ ولت، الکتروهیدرولیک ۲۲۰ ولت، الکترومکانیک ۲۴ ولت و… می‌باشند. هریک از انواع راهبندهای بازویی در ادامه با تفصیل بیشتر شرح داده خواهند شد. راهبند-بازویی-راهبند-آپارتمان-ساختمان-کارخانه-امنیت-آپارتمان-امنیت راهبند الکترومکانیک ۲۲۰ ولت این نوع راهبندها، ارزانتر از سایر راهبندها بوده اما برای حجم زیاد عبور و مرور مناسب نیستند و لازم است که هزینه بیشتری استفاده کرده و مدل بهتری اری نمایید. ساختار فنی راهبند الکترومکانیک ۲۲۰ ولت بدین صورت است که دارای موتور و گیربکس است و موتورش از نوع ولتاژ ۲۲۰ ولت می‌باشد. راهبند الکترومکانیک ۲۴ ولت پس از معرفی راهبندهای الکتروهیدرولیک ۲۲۰ ولت، نسل بعدی راهبند بازویی بعنوان گزینه بهتری توسط شرکت‌های سازنده معرفی شد که راهبند الکترومکانیک ۲۴ ولت است. این نوع در حقیقت به منظور مرتفع کردن نقص‌های دو نوع قبلی راهبند بازویی به بازار معرفی شد. برخلاف راهبند الکترومکانیکی ۲۲۰ ولت، مدل ۲۴ ولت این راهبندها محدودیتی برای تردد انبوه ندارد. نوع راهبند بازویی تعدادی لوازم جانبی نظیر پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، مکانیزم خم شونده بازو و ریسه‌های LED هشدار دهنده روی بازو دارد که می‌توانید از گاه‌های معتبر تهیه نمایید. راهبند زنجیری نوع دیگر راهبندها، راهبند زنجیری است که در مسیر تردد بصورت اتوماتیک زنجیری را بالا و پایین می‌برد. انواع موتوری متفاوتی نیز در این نوع استفاده می‌شوند. در نوع زنجیری نیز راهبند موتوری ۲۴ ولت DC اقبال بیشتری داشته و حجم تردد انبوه را نیز می‌تواند کنترل کند. ساختار فنی این راهبندها به گونه ای است که شامل دو استوانه در دو طرف مسیر می‌باشند و در هر کدام از این راهبندها دارای موتور و گیربکسی می‌باشند و این مکانیزم، به بالا و پایین رفتن زنجیر در راهبند زنجیری کمک می‌کند.

سامسونگ گلکسی استفاده ,راهبند ,دستگاه ,استخری ,حضور ,دارای ,دستگاه حضور ,تشخیص چهره ,راهبند بازویی ,راهبند الکترومکانیک ,غیاب کارتی ,قرار می‌گیرد دستگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سلامت در زندگی zedfa.ir همه چی برای تو بیگ گو لپ تاپ های لنوو ارزانی معرفی کالا فروشگاهی مرکز تات شناسی ایران