کاربرد پارتیشن در فضاهای اداری - مبلمان اداری - دکوراسیون داخلی

پارتیشن در دنیای دکوراسیون داخلی یکی از مواردی است که به دلیل خصوصیات ظاهری آن ،زیبایی خاصی به محیط میبخشد و با توجه به رنگبندی متنوع آن ،در هر محیطی و با هر نوع رنگی قابلیت هماهنگ سازی را دارد.علاوه بر جنبه ظاهری و زیبایی که پارتیشن ها به محیط میدهند ،یک جنبه مهمتر نیز برای استفاده از پارتیشنوجود دارد و آن جداسازی فضا است.بسیاری از ادارای و شرکت ها از فضای بزرگی برخوردارند لذا برای تفکیک فضا و تقسیم بندی سالن ها به قسمت های کوچکتر ،ازانواع پارتیشن استفاده میکنند.این کار باعث میشود در آینده و در زمانی که قصد تغییر دکوراسیون داخلی را داشتید ،به راحتی بتوانید آن ها را تغییر مکان داده و یا نوع چینش آن ها را تغییر دارد.این در حالی است که اگر این تقسیم بندی توسط دیوار صورت پذیرد ،دیگر قابلیت تغییر مکان یا تغییر چینش را نخواهید داشت.

سبک طراحی پارتیشن از گذشته تا امروز دچار تغییراتی شده است بطوریکه در گذشته پارتیشن ها تا سقف امتداد داشتند و به نوعی عایق گرما ،سرما و نور بودند.اما در طراحی امروز ،پارتیشن ها را اندکی کوتاهتر از سقف طراحی مینمایند تا بخوبی بتوانند نور و گرما و خنکی را از خود عبور دهند.

یکی از مزیت هایی که در مورد کاربرد پارتیشن وجود دارد ،مقرون به صرفه بودن آن است .علاوه بر آن از دیگر مزیت های آن استفاده از موارد نامحدود است که میتوان در ساخت و دکوراسیون داخلی از آن استفاده نمود.به بیانی دیگر با هر نوع از طراحی فضا و رنگی قابل اجراست و تنوع زیادی را شامل میشود.

از دیگر کاربردهای پارتیشن ،علاوه بر جداسازی فضا ، بعنوان پوشاننده عیوب فضا مانند دیواری که دچار ریختگی رنگ شده و میخواهیم آن فضا را بپوشانیم استفاده میکنیم.و یا اینکه ورودی سرویس های بهداشتی یا آشپزخانه را توسط پارتیشن بپوشانیم.

علاوه بر موارد ذکر شده ، از پارتیشن برای تغییر دکوراسیون داخلی استفاده میکنند.زیرا این امکان برای محیط های اداری که از فضای کوچکی برخوردارند ،دست طراحدکوراسیون داخلی را برای انجام تغییرات باز میگذارد.بدین منظور لازم است از پارتیشن هایی استفاده نمود که کوتاه تر هستند و انتقال نور و گرما را به خوبی انجام میدهند.

پیش از اینکه برای یک پارتیشن بندی اقدام شود ،باید اندازه گیری ها به خوبی صورت گیرد و سپس با توجه به انطباق پارتیشن با متراژ محیط ،محیط و رنگ آن با فضا ،اجرا صورت گیرد.

برخی از ویژگی های پارتیشن اداری عبارتند از :

  • سرعت در اجرای پارتیشن بندی برای نصب
  • عایق صوت ،گرما ،سرما و نور
  • قابلیت جداسازی و انتقال به محیط دیگر
  • قابلیت تعویض و تعمیر
  • قابلیت اجرا در رنگبندی های متفاوت و بسیار زیاد
  • در صورتیکه بجای دیوار کاذب استفاده شود ،نیاز به تجدید رنگ آمیزی در طی سالیان را ندارد
  • قابلیت تعبیه پرده و کرکره در بین پارتیشن های دو جداره
  • قابلیت تبدیل به خاصیت ضد آن بودن آن ها توسط استفاده از فناوری نانو در ساخت آن

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی 

مبلمان اداری 

کاربرد پارتیشن در فضاهای اداری - مبلمان اداری - دکوراسیون داخلی


miracle پارتیشن ,قابلیت ,استفاده ,محیط ,تغییر ,بندی ,صورت گیرد ,پارتیشن بندی ,استفاده نمود ,تغییر مکان ,تقسیم بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات حسابداری کامیوتری تبلیغاتی مشاور شهر ایلام آموزگاری تست بیا 2 سافت Bia2Soft.ir مرجع کاریابی اخبار و آگهی های استخدام روزگار الــــف دال دانلود همه چیز